INFORMAČNÍ GRAFIKY
Pohon náboje kola

Pohon náboje kola

Chytrá hybridizace vozidel s 48 V

Modulární hybridní modul

Modulární hybridní modul

Zpětné získávání brzdné energie

Zpětné získávání brzdné energie

Videa

Schaeffler Hybrid Module

 
 
Publikace
 

Informace o produktu - automobil | 2014-07
E-Wheel Drive

 
 

Informace o produktu - automobil | 2014-07
High-voltage Electric Axle

 
 

Informace o produktu - automobil | 2014-07
48-Volt Hybrid Module

 

Electrification of the Drive Train

 
KONTAKT
Automotive

Systemhaus eMobilität

Společnost Schaeffler založila systémové středisko eMobilität, aby byla schopna své aktivity v rámci alternativních druhů pohonu v budoucnosti ještě lépe spojovat. V tomto středisku slučujeme vědomosti v oblasti elektromobility nad rámec všech podniků a zemí naší skupiny. Několik stovek inženýrů zde spolupracuje napříč přes všechny obory s cílem vyvíjet nové systémy a agregáty, a to nejen pro pohyb na čtyřech kolech.

Přitom se systémové středisko eMobilität v žádném případě nepovažuje za uzavřenou oblast, ale za otevřenou koncepci: Kooperace s partnery z průmyslu a vysokých škol je nejen vítána, ale je dokonce pokládána za nezbytnou. Tímto způsobem lze zkrátit doby vývoje a získává se tím již v průběhu výzkumu zpětná vazba od těch, kteří budou inovace v budoucnosti používat.

 
  Pohon náboje kola E-Wheel Drive
 
 
 
 
Close

Společnost Schaeffler nabízí díky svému elektrickému pohonu v nábojích kol E-Wheel Drive optimální řešení mobility zítřka. U vysoce integrovaného pohonu v nábojích kol druhé generace jsou všechny konstrukční prvky nezbytné pro pohon, zpomalení a bezpečnost jízdy – jako například elektromotor, výkonová elektronika a řídicí jednotka, brzda a také chlazení – zabudovány v ráfku.

 
 
 

Technická klíčová data se pohybují až do 40 kW na pohon, respektive trvalý výkon dvakrát 33 kW. To odpovídá v tradičním způsobu vyjádření až 110, respektive 90 koňským silám. Kapalinou chlazený pohon v nábojích kol druhého vývojového stupně přitom dodává točivý moment až 700 Nm. Aktuální pohon v nábojích kol E-Wheel Drive má tak oproti motoru v náboji kola prezentovanému v roce 2010 v modelovém vozidle Schaeffler Hybrid (na bázi vozu Opel Corsa) prvního vývojového stupně o více než třetinu vyšší výkon a o 75 procent vyšší točivý moment. Elektrické napětí vysokonapěťového pohonu činí 360-420 V.

 
  Elektrická náprava s vysokým napětím
 
 
 
 
Close

S elektrickou nápravou nabízí Schaeffler mimořádně zajímavou řadu pokročilých a výkonných hybridních vozidel. Hnací prvky jsou konstruovány modulárně a proto je lze přizpůsobit konkrétním požadavkům zákazníka.

 
 
 

Elektrická náprava Schaeffler je ideálním řešením pro hybridní vozidla s pohonem všech kol. Spektrum produktů sahá od elektrického pohonu přes převodovky a diferenciály s ním spojené. Vrcholem je vícechodá elektrická hnací náprava se dvěma elektromotory. Jeden z nich zajišťuje výkonný pohon a rekuperací, druhý, menší elektromotor montovaný na druhé straně hnacího modulu umožňuje realizovat tzv, Torque Vectoring (vektorové posílení momentu). Tím je zvyšována jízdní dynamika a bezpečnost díky selektivní distribuci točivého momentu na jednotlivá kola.

 
  Hybridní modul 48 V
 
 
 
 
Close

Hybridní modul 48 V společnosti Schaeffler umožňuje vstup do hybridizace a nabízí atraktivní potenciál pro snižování emisí CO2. Hybridní modul ve formátu kotouče s kompaktním designem pro elektrifikaci vozidel s manuální převodovkou je montován jako celek mezi motorem a převodovkou. Nejsou potřebné žádné změny převodovky nebo vodního chlazení.

 
 
 

Hlavním komponentem hybridního modulu 48 V je elektrický motor (48 V/12 kW) a integrovaná automatizovana vypínací a rozjezdová spojka. Přes vypínací spojku lze odpojit spalovací motor a nechat vozidlo pohánět pouze elektricky. Impulzní spojka poskytuje vysoký komfort při startování motoru. Všechny starty jsou možné přes vypínací spojku, není tedy potřebný přídavný systém Start-Stop pro motor.

 

Společnost Schaeffler využívá cookies k optimalizaci webové stránky a k zajištění jejího optimálního využití. Při dalším používání této webové stránky souhlasíte s aplikací cookies. Více informací

Akceptovat