KONTAKT
Publikace
 

Tiskací písmo | 2003-08
FAG Gearbox Bearings in Montserrat Rack Railway Trains

 
Lokomotivy a hnací soupravy

Ozubená dráha Montserrat

Fotografie: Stadler Bussnang AG
 
 

Ložiska převodovky FAG v ozubnicové dráze v Montserratu

Stará ozubnicová dráha ke světově známému klášteru Montserrat mimo Barcelonu byla zbourána v roce 1957. Po dlouhých letech plánování bylo rozhodnuto znovu postavit linku mezi Monistrolem a klášterem Montserrat.

Firma Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) objednala v září roku 2000 pět vozidel typu GTW Beh 2/6 u švýcarského koncernu Stadler Bussnang AG. Tento koncern se považuje za celosvětovou jedničku na trhu vozidel ozubnicové dráhy.

Vlaky jsou vybaveny „smíšeným pohonem“, tzn. jak pro adhezní, tak také pro pohon ozubenými koly.

Všechna valivá ložiska pro pohon dvojkolí dodala firma FAG.

 

Společnost Schaeffler využívá cookies k optimalizaci webové stránky a k zajištění jejího optimálního využití. Při dalším používání této webové stránky souhlasíte s aplikací cookies. Více informací

Akceptovat