KONTAKT
Publikace
 

Tiskací písmo | 2004-09
FAG Wheelset Bearings in Automated Subway Trains in Nuremberg/Germany

 
Podzemní / pozemní dráhy

Metro Norimberk

 
 
 
 

Ložiska dvojkolí FAG v plně automatické podzemní dráze v Norimberku

V roce 2006 se uvede v Norimberku do provozu na nově postavené trase podzemní dráhy U3 nová plně automatická generace vozidel bez řidiče, kterou vyvíjí a vyrábí firma Siemens AG v Německu. Oproti předchozímu modelu je typ vozu DT3 charakterizován panoramatickým prostorem místo kabiny řidiče a průchodem mezi oběma polovinami dvojitého motorového vozu.

Vyšší investice pro automatizovaný provoz vyrovnají nižší spotřeba energie, zvýšená bezpečnost díky rozmanitým opatřením a také flexibilnější možnosti použití vozového parku v souladu s potřebami.

Zatímco obvyklá vozidla mohou jezdit maximálně ve 200-vteřinovém taktu, umožňuje automatizovaný provoz 100-vteřinový takt a ve špičkách přistavení dodatečných vlaků během několika minut. Nepřetržitá výměna dat mezi tratí a vozidlem zaručuje bezpečný provoz vlaku. Sledování vnitřních prostorů vozidel a nádraží videokamerami umožňuje rychlou reakci řídicího pracoviště.

Světovou novinkou je přechodová fáze pravděpodobně až do konce roku 2007, během které se konvenční a automatizované vlaky dělí o jeden úsek tratě.

Firma FAG dodává pro podvozky vozu DT3 ložiska dvojkolí (valivá ložiska a skříně).

 

Společnost Schaeffler využívá cookies k optimalizaci webové stránky a k zajištění jejího optimálního využití. Při dalším používání této webové stránky souhlasíte s aplikací cookies. Více informací

Akceptovat